terug naar de index pagina
   
 
'Consumer-based Approach'

In de visie van Brand Focus is innovatie de belangrijkste peiler om merken en formules te bouwen.
 
De markt in het algemeen en de consument in het bijzonder vormen steeds het vertrekpunt in de aanpak van innovatieprojecten voor merken.
 
Echte innovatie bepaalt op termijn het succes van uw merk. Brand Focus gaat uit van vier succesfactoren voor innovatie: marktkennis, creativiteit, brand power en resultaatgerichtheid.

Innovatie = Marktkennis x Creativiteit x Brand Power x Actie
Brand Focus
Bilderdijkkade 97-bel
1053 VM Amsterdam
The Netherlands
T +31 (0)20 683 25 45
F +31 (0)20 616 55 09
M +31 (0)6 5360 85 89
 
brainstorm sessie gericht op het bouwen van innovatieve producten en conceptenkwalitatieve studie voor inzicht in de belangrijkste foodtrends van nederlandvierjaarlijkse brochure over verschijnselen in de FMCG-markt
   
Brand Focus - Marketinginnovatiebureau